Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Вересень » 11 » Матеріали щорічного звіту директора Малинської ЗОШ № 5 І-ІІІ ступенів Амерханян С.В. за 2016-2017 навчальний рік
08:52
Матеріали щорічного звіту директора Малинської ЗОШ № 5 І-ІІІ ступенів Амерханян С.В. за 2016-2017 навчальний рік

 

Виступ Амерханян С.В., директора Малинської ЗОШ № 5 І-ІІІ ступенів

 

Діяльність педагогічного колективу школи у 2015-2016 навчальному році була спрямована на виконання Конституції України, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про охорону праці”, Указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства освіти та науки України, розпоряджень та наказів управління освіти і науки Житомирської обласної держадміністрації, Малинської райдержадміністрації, відділу освіти виконкому Малинської міської ради, здійснювалась реалізація ідей, положень Національної доктрини розвитку освіти та перспективного плану роботи школи.

Дотримуючись всіх вищевказаних нормативно-правових документів свою діяльність, як керівник навчального закладу, я здійснювала на прин¬ципах єдності і варіативності, демократич¬ності і гуманізму. (слайд № 1- школа, фото адміністрації)

Управління навчально-виховним процесом у школі здійснюється адміністрацією у складі :

- Амерханян С.В., директор школи, 1964 р.н., вчитель української мови та літератури, педагогічний стаж роботи 33 роки, з них : стаж державного службовця 4 роки та адміністративний стаж - 25 років, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України»;

- Поліщук О.В., заступник директора з НВР, 1976 р.н., вчитель математики, педагогічний стаж 21 рік, спеціаліст І кваліфікаційної категорі;

- Вождай М.А., заступник директора школи з ВР, 1976 р.н., педагогічний стаж 14 років, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

Окрім того, безпосередньо підпорядковуються директорові школи завгосп Сущенко Надія Миколаївна, педагог-організатор Нечипоренкор Олеся Анатоліївна та практичний психолог, соціальний педагог Кисельова Анна Володимирівна.

Відповідно до посадових обов’язків управлінського персоналу, затверджених наказом по школі № 87 від 17.08.2017 р. здійснюється планування роботи щодо організації навчально-виховного процесу.

Так розроблені і реалізуються перспективний план роботи школи, три програми виховного спрямування. Щорічно складається робочий навчальний план, план роботи школи на навчальний рік, до якого входять : план внутрішньошкільного керівництва і контролю, план методичної роботи, план виховної роботи, план по реалізації Закону України «Про загальну середню освіту», тощо.

Структура управлінської діяльності показує тісну співпрацю директора з педагогічною радою, радою школи та Піклувальною радою.

Делегуючі повноваження належать заступникам, керівникам методичних об’єднань, учнівському активу: президенту та шкільному парламенту. Ми залишаємо управлінський цикл на основі підтримки всіх ініціатив, врахування пропозицій і на цій основі приймаємо управлінські рішення.

 

У ході своєї управлінської діяльності відповідно до посадових обов’язків заступників та завгоспа я частково делегую свої повноваження, залучаю до участі підлеглих в ухвалені рішень, розробці проектів наказів, підготовці інформацій; систематично інформуються члени педагогічного колективу про зміст вхідних та вихідних паперів, результати перевірок, зміст нарад, семінарів на рівні міста. Вважаю за необхідне, здійснювати постійний самоаналіз власної управлінської діяльності та розвивати управлінську культуру.

 

(слайд № 2 , «Лінійка Першого дзвоника )

  • початок навчального року у школі навчалось 264 дітей. Протягом року прибуло - 3 учнів, вибуло - 15 . Станом на 18.05.2017 року в школі - 252 учнів. З них в початковій школі – 114 учнів, основній школі - 113 учнів, старшій школі - 25 учнів.
  • 16 квітня 2017 року розпочато підсумковий етап проведення державної підсумкової атестації. Першими розпочали її учні 4 класу склавши ДПА з української мови , а з 23 травня продовжать ДПА учні 11 класу за курс повної загальної середньої школи у формі ЗНО, і з 1 червня - 26 учнів 9 класу розпочнуть складання ДПА за курс базової школи. Свято Останнього дзвоника планується провести 26 травня о 9.00 годині, випускний вечір 11 класу - 24 червня, випускний вечір для випускників 9 класу – 10 червня. Сподіваємося . що 2 учениці 11 класу - Шк5ільнюк Катерина та Сива Діана - підтвердять свій високий рівень навчальних досягнень на ЗНО і отримають Золоті медалі.

 

На виконання Законів України «Про освіту» ст..35, « Про загальну середню освіту» ст..3 та постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000р. №646 «Про затвердження інструкції з обліку дітей та підлітків шкільного віку» по школі було видано наказ № 42 від 08.04.16 р. « Про роботу школи по охопленню неповнолітніх повною загальною середньою освітою».

На виконання даного наказу протягом липня-серпня 2016 року було проведено облік дітей 6-18 років, складено первинні та загальні списки дітей по роках народження, проаналізовано охоплення навчанням дітей, які проживають у мікрорайоні школи, складено обмінні списки-підтвердження, а також уточнено списки дітей, які за станом здоров’я не можуть відвідувати школу. Згідно статистичних даних у мікрорайоні школи проживають 495 дітей шкільного віку, з них 4 дітей , які не підлягають навчанню за станом здоров’я, у загальноосвітніх закладах міста навчаються 390 дітей (ЗОШ № 5 – 180, ЗНВК «школа-ліцей» № 1 - 127 , ЗОШ № 2 -47, ЗОШ № 3 -23 , ЗОШ № 4 -4 , ЗОШ № 6 -9) в сільських школах – 47, зокрема в Малинівська ЗОШ -42, продовжують навчання в училищах(ліцеях) -19 , в технікумах (коледжах) -23, ВУЗах – 5, у спецшколі та інтернаті навчаються - 3 дітей .

Аналіз охоплення навчанням випускників 9 класу в 2016 році показав, що всі 21 випускник продовжили навчання: у 10 класі – 13, коледжах (ліцеях)– 8. Випускники 11 класу продовжили навчання в технікумах , коледжах – 2, вузах – 2, не продовжили навчання - 2.

 

В ході проведення у вересні 2016 року Всеукраїнського рейду «Урок» дітей, схильних до бродяжництва та таких, що без поважної причини пропускають уроки не виявлено. Класні керівники підтримують тісні зв’язки з батьками учнів, вчасно з’ясовують причини відсутності школярів.

Постійний контроль за відвідуванням учнями навчальних занять з боку адміністрації, педагогічного колективу, цілеспрямована робота класних керівників з даного питання дозволяє визначити роботу у цьому напрямку задовільною. На початку навчального року були виявлені одиничні випадки втечі з уроків учнів 9 класу. З усіма цими учнями та їх батьками було проведено профілактичні бесіди.

В ході проведення у вересні 2015 року Всеукраїнського рейду «Урок» дітей, схильних до бродяжництва та таких, що без поважної причини пропускають уроки не виявлено.

Постійний контроль за відвідуванням учнями навчальних занять з боку адміністрації, педагогічного колективу, цілеспрямована робота класних керівників з даного питання дозволяє визначити роботу у цьому напрямку задовільною.

Питання відвідування учнями навчальних занять неодноразово протягом навчального року розглядалися на нарадах при директорі та педрадах.

Протягом навчального року учнів, які злісно ухилялись від навчання не виявлено.

Постійно ведеться журнал відвідування учнями навчальних занять, журнал профілактичних бесід із дітьми та їх батьками, журнал реєстрації профілактичної роботи з питань правознавства та превентивного виховання.

На початку 2016-2017 н.р. на шкільному обліку схильних до правопорушень учнів не було. В листопаді за рішенням шкільної ради профілактики на облік поставлено 5 учнів за постійні порушення правил внутрішкільного розпорядку і поведінки на уроках та перервах. З усіма цими учнями проводиться відповідна робота , налагоджено постійний зв'язок з їх батькам. На підсумковому засіданні РП в травні місці за результатами навчання та поведінки ці учні можуть бути зняті з обліку учнів схильних до правопорушень за поданнями класних керівників та соціального педагога.

 

  • № 3 місячники профілактики шкідливих звичок і т.д. 5-6 фото)
  • профілактики шкідливих звичок та вироблення в учнів свідомої правової поведінки і потреби у здоровому способі життя протягом навчального року проведено профілактичні місячники «Увага!Діти на дорозі!» , місячник правового виховання, тиждень фізкультури та спорту, місячник профорієнтації, , місячник екологічного та валеологічного виховання, тиждень безпеки життєдіяльності, місячники оборонно-масової роботи , в рамках яких було проведено акції, загальношкільні заходи, організовано виставки інформаційних матеріалів, оформлено вернісажі малюнків та фотовиставки, конкурси стінгазет .

Особлива увага приділяється педагогічним колективом питанням соціального захисту учнів та охороні дитинства.

На початку року було складено списки дітей-сиріт, та позбавлених батьківського піклування, дітей з неповних, багатодітних, малозабезпечених та неблагополучних сімей, дітей-інвалідів, дітей, чиї батьки мають статус учасників АТО. Дані із цих списків внесені до соціального паспорту школи. У 2016-2017 н.р. в школі навчались 3 дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування , 16 учнів із неповних сімей, 34 дітини із 19 багатодітних сімей, 4 дітей-інвалідів, 9 учнів із малозабезпечених сімей.

На дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування та на дітей з неповних сімей складені акти обстежень матеріально-побутових умов. Із опікунами дітей-сиріт та позбавлених батьківських прав проводяться робочі зустрічі класних керівників та адміністрації.+

У школі чітко контролюється навчання соціально незахищених дітей та відвідування ними занять. Особлива увага при цьому приділяється дітям-сиротам та позбавленим батьківського піклування.

Випускники 9-х та 11 класів охоплені профорієнтаційною роботою. Проведено анкетування цих дітей з питань продовження навчання і працевлаштування.

  • порядку здійснення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2009 року № 1318 медичне обслуговування учнів школи здійснює Комунальний заклад «Малинський міськрайонний центр первинної медико-санітарної допомоги». У школі працюють медсестри (два дні на тиждень, по 4 години) Іваницька В.С.. та Музиченко О.І. У школі виділено кабінет для медичної сестри, вона забезпечена необхідним обладнанням (ростомір, ваги, тонометр), лікарськими засобами та виробами медичного призначення. Там же зберігаються індивідуальні медичні картки. На базі центру спеціалістами проводиться протягом березня-травня 2017 року профілактичний медичний огляд. Всі батьки повідомлені про необхідність його проведення.

 

Робочий навчальний план Малинської загальноосвітньої школи №5 І-ІІІ ступенів на 2016-2017 навчальний рік складено відповідно листа МОН України «Про структуру 2016-2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» №1/9 -296 від 09.06.2016 р..:

В інваріантній частині робочого навчального плану дотримано обов’язкову кількість годин для вивчення базових навчальних дисциплін.

Варіативна частина робочого навчального плану складена на основі потреб та побажань учнів та їх батьків з урахуванням освітніх запитів, життєвих планів, індивідуальних особливостей школярів та можливостей педагогічного колективу і слугує створенню реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості.

В цілому, у робочому навчальному плані використано 370,5 години ( з них на предмети інваріантної складової - 330,5 годин (100%), варіативної складової - 40 (100%), з них : на підсилення предметів – 19 години (47,5 %), спецкурси - 2 год.( 5%), на факультативні заняття - 10 год. (25 %), індивідуальні та групові заняття - 9 години (22,5 %).

Для поглибленого вивчення української мови у 8 та 9 класах використано додатково по 2 години. Окрім того, для підсилення предметів виділено години :

- для української мови по 1 годині у 1-4 класах;

- для вивчення географії по 0,5 години у 9 та 10 класі;

- для вивчення художньої культури по 0,5 години у 10-11 класах,

- для вивчення трудового навчання у 5-6 класах по 2 години , по 1 годині у 7,8, 9 класах з метою поділу для вивчення дисципліни окремо хлопцями та дівчатами;

- для вивчення курсу «Основи здоров’я» 0,5 години у 9 класі.

Для забезпечення всебічного і глибокого засвоєння школярами всього культурно-історичного шляху розвитку рідного народу та виховання високоморальної особистості, повноправного господаря своєї країни, палкого патріота та з метою реалізації Концепції родинного виховання (створення «школи-родини») у 7-11 класах введено по 0,5 години спецкурсу «Історія рідного краю».

З метою формування в учнів активного інтересу до вибору професій у 10-му класі введено 1 годину для вивчення факультативного курсу «Основи психології», а у 6 та 7 класах години психології.

Для учнів 1-4 класів, за бажанням батьків, введено факультативний курс «Християнська етика в художній культурі», а у 6 класі з метою розвитку творчих живописних навичок факультатив «Основи живопису».

Навчальні заняття учнів організовуються за 5-ти денним робочим тижнем за семестровою системою: І семестр - з 1 вересня по 29 грудня; ІІ семестр - з 16 січня по 26 травня. Впродовж навчального року для учнів проводяться канікули: осінні - з 31 жовтня по 6 листопада, зимові - з 30 грудня по 15 січня; весняні - з 20 березня по 26 березня .

Тривалість уроків у 1 класі становить 35 хвилин, у 2-4 класах - 40 хвилин, у 5-11 класах - 45 хвилин.

Для учнів 1-2 класів функціонує група продовженого дня за режимом роботи, відповідно до Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.10.2009 р. № 1121.

Поділ класів на групи при вивченні української мови, англійської мови, трудового навчання здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом МОН України від 20.02.2002 року №128.

Відповідно до листа МОН України «Про структуру 2016-2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів » №1/9 - 296 від 09.06.2016 р.. рішенням педагогічної ради визначено недоцільним у 2016-2017 навчальному році проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів (протокол засідання педагогічної ради від 30.08.2016 р. № 1).

  • пріоритети і цінності освіти зумовлюють утвердження учня, вихованця як вищої цінності і мети освітнього процесу. Тому одним із головних завдань для мене і педагогічного колективу є орієнтація на конструктивну якісну роботу щодо покращення методики викладання навчальних предметів та підвищення рівня навчальних досягнень. Сьогодні ми ще не можемо говорити про загальні результати успішності за навчальний рік, проте вже напевно знаємо, що 28 учнів закінчать його з високим рівнем навчальних досягнень і отримають на святі Останнього дзвоника похвальні листи.

(Слайд № 5 фото здібних та обдарованих, їх участі у олімпіадах, конкурсах)

На виконання комплексно- цільової програми виявлення серед учнів обдарованої молоді «Пошук. Талант. Творчість» у школі створено банк даних здібних дітей. Зі змінами, внесеними станом на 18.05.2017 року у напрямку «Інтелектуальний потенціал» - 19 учнів, «Таланти духовного відродження» – 26, «Нащадки козацької слави» – 22, «Лідер учнівського самоврядування» - 4.

Вчителі школи проводять індивідуальні заняття з учнями, які мають здібності до навчання. Цих учнів залучають до участі в конкурсах, олімпіадах. Відповідно до плану роботи школи в жовтні-листопаді 2016 року проходив І етап Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. В ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад взяли участь 20 учнів, які виконували відповідні завдання з 12-ти предметів.

Учні школи зайняли 6 призових місць, що на 5 менше, ніж минулого навчального року. Переможцями ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад є:

- Мельник Євгеній (9 кл.) – диплом І ст. з трудового навчання (уч. Шило С.М.);

- Тимошенко Валентина (8 кл.) - диплом ІІ ст. з трудового навчання

(уч. Шуневич Л.В.);

- Марченко Вікторія(11 кл.) - диплом ІІ ст. з трудового навчання (уч. Шуневич Л.В.);

- Фещенко Дмитро (10 кл.) – диплом ІІІ ст. з історії (уч. Філоненко Т.М.);

- Марченко Олександр (11 кл.) - диплом ІІІ ст. з історії (уч. Філоненко Т.);

- Сива Богдана (9 кл. ) – диплом ІІІ ст. з фізики (уч. Шуневич Л.В.);

В обласному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад прийняли участь два учні:

- з історії Марченко Олександр, учень 11 класу;

- з трудового навчання Кліменчук Владислав, учень 9 класу.

В І та ІІ етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН прийняла участь учениця 11 класу Шкільнюк Катерина з керівником Кисельовою А.В.(тема роботи: «Особливості впливу посттравматичного стресового розладу на соціально-психологічну адаптацію демобілізованих воїнів-учасників АТО»).

У 2016-2017 н.р. учні школі прийняли участь в деяких видах предметних конкурсів. А саме:

- 58 учнів прийняли участь у Всеукраїнській українознавчій грі-конкурсі "Соняшник-2017" (вчителі початкових класів Лосенко В.І., Гаращук Л.Ю., Ковшуненко І.В., Костюченко Т.В. та Прокоф'єва Т.В., вчителі української мови та літератури Степаненко С.П. та Амерханян С.В.);

- 26 учнів прийняли участь в Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (вчителі початкових класів Лосенко В.І., Гаращук Л.Ю., Костюченко Т.В. та Прокоф'єва Т.В., вчителі математики Васянович Н.І. та Поліщук О.В.);

- 5 учнів - в конкурсі з фізики «Левеня» (вч. Шуневич Л.В.).

На виконання Державної програми «Обдаровані діти», враховуючи навчальні досягнення та здібності учнів 8-11 класів, з метою підготовки до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін та з врахуванням бажань учнів та підготовки до ДПА та ЗНО введено індивідуальні та групові заняття: 0,5 години української мови в 11 класі (вч. Степаненко С.П.), по 0,5 години української мови у 8 та 10 класах (вч. Амерханян С.В.), по 1 годині з математики у 8 та 11 класах (вч. Васянович Н.І.) та 1 годині з математики в 5 та 10 класах (вч.Поліщук О.В.), по 1 годині з англійської мови у 9 та 11 класах та 0,5 години у 5 класі (вч. Єнько Ю.Ю.), 1 година з фізики у 10 класі (вч. Шуневич Л.В.).

Учні школи в позаурочний час мають можливість продовжувати розвивати свої творчі здібності, проводити доцільно і вільний час у шкільних гуртках, секціях ДЮСШ та інших творчих об’єднаннях. У відсотковому відношенні гуртковою роботою охоплено всього 82 % учнів школи:

З початку 2016 – 2017 навчального року в школі діють гуртки: «Вокальний», спортивні секції, «Вишивка», «Історичний», «Народознавства»; від центру дитячої творчості - «Сувенір» і від ЦНТТ - «Шаховий».

  • гурткової діяльності стали призові місця: у міських конкурсах та фестивалях з декоративно-прикладного мистецтва - гуртківці «Сувеніру», «Вишиванки» та секції «Спортивні ігри» зайняли 6 третіх , 4 других та 2 перших місць , друге і третє місця в обласних конкурсах з декоративно-прикладного мистецтва. В результаті міського конкурсу-огляду художньої самодіяльності ми зайняли одне перше місце та два третіх Всього в різноманітних творчих конкурсах міського і обласного рівня прийняли участь 72 учня. А до шкільних творчих проектів (виставки, ярмарки, звіти агітколективів, акції і т.д.) були залучені всі учні школи.

(слайд № 5 - Педагогічний колектив)

 

Протягом 2016-2017 н.р. навчально-виховний процес у школі здійснювався педагогічним колективом у складі 25 чоловік, з них основних працівників - 24, сумісників - 1 (вчитель історії), в соціальній відпустці знаходиться 4 вчителі (АндрушенкоА.В., ПаршаковаА.М., Єсипенко О.В., Луценко О.В.). Серед 25 фактично працюючих педагогічних працівників є 1 педагог-організатор, 1 практичний психолог та соціальний педагог (0,5 та 0,5 ставки), 1 бібліотекар. 5 травня 2017 р. вчитель музичного мистецтва Гордіна М.Ю. звільнилася за власним бажанням.

Якісний аналіз педагогічних кадрів показує, що серед педагогічних працівників вищу освіту мають 23 вчителі, середню спеціальну освіту - 2 (Костюченко Т.В., Скуратівська Л.Ф.).

  • кваліфікаційну категорію мають 8 вчителів, І категорію - 6, ІІ категорію - 5, категорію «спеціаліста» - 5, категорію «молодшого спеціаліста – 1. Звання «Учитель-методист» має Амерханян С.В., «Старший вчитель» - 4 (Костюченко Т.В., Лосенко В.І., Марущак С.М., Шуневич Л.В.).

За стажем роботи: до 3-х років - 3 вчителі, від 3-х до 10 р. -3, від 10 до 20 р. - 6, більше 20 років педагогічного стажу мають 13 вчителів, з них пенсіонерів - 6.

Склад педагогічного колективу:

За віком:

  • 30 років - 5 (20%) чол. від 31 до 40 років - 9 (36%) чол.
  • 41 до 50 років - 4 (16%) чол. від 51 до 55років - 4 (16%) чол.

понад 55 років - 3 (12%).

За освітою:

Вища освіта - 23 вчителі;

Середня спеціальна - 2 вчителі (Костюченко Т.В., Скуратівська Л.Ф.)

 

За кваліфікаційними категоріями:

Вищої кваліфікаційної категорії - 8 чол;

І кваліфікаційної категорії - 6 чол.;

ІІ кваліфікаційної категорії - 5 чол.;

Спеціаліст - 5 чол.

Молодший спеціаліст - 1 чол. (Скуратівська Л.Ф.)

За стажем роботи:

До 3-х років – 3 вчителі Від 3 до 10 років – 3 вчителі

Від 10 до 20 – 6 вчителів Більше 20 років – 13 вчителів.

Методична робота в сучасній школі - це цілісна система взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду і спрямовані на підвищення фахової майстерності педагогів, на розвиток творчого потенціалу кожного педагога зокрема та всього педагогічного колективу з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Педагогічний колектив школи завершив роботу над проблемною темою «Формування компетентнісної соціально адаптованої особистості шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес». Були проведені підсумки роботи над даною методичною темою протягом 2012-2017 рр..

11 травня 2017 р. на базі Житомирського ОІППО пройшов постійно-діючий семінар керівників навчальних закладів, де свою роботу: «Роль керівника навчального закладу в організації інноваційної діяльності та підготовки до здійснення

дослідно-екпериментальної роботи» представила директор школи Амерханян С.В.. Дана робота отримала схвальні відгуки серед керівників навчальних закладів області та була високо оцінена керівництвом Житомирського ОІППО.

(слайд № 6 з педрад, нарад, педчитань, творчих звітів, тощо )

Для підвищення професійного та методичного рівнів курсову перепідготовку при Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти пройшли чотири вчителі: Ковшуненко І.В., вчитель початкових класів Степаненко С.П., вчитель української мови та літератури Шуневич Л.В.,вчитель фізики та астрономії, Шило С.М., вчитель фізичної культури. В 2017 році черговій атестації підлягало 6 вчителів: Ковшуненко І.В.,Лосенко В.І., Рева Р.М., Васянович Н.І., Прокоф'єва Т.В., Кисельова А.В. Адміністрація школи здійснювала персональний контроль за робою вищезазначених вчителів та сприяла активному залученню їх до різних форм методичної роботи, і як результат, всі успішно були проатестовані.

Результати атестації у 2017 році наступні:

- підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший вчитель» Лосенко В.І., вчителю початкових класів;

- підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» Васянович Н.І., вчителю математики та Реві Р.М., вчителю початкових класів;

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» Ковшуненко І.В., вчителю початкових класів;

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» Кисельовій А.В.,практичному психологу і соціальному педагогу та Прокоф'євій Т.В., вчителю початкових класів.

 

Вчителі школи взяли участь у конкурсі-ярмарку педагогічної творчості «Сучасна освіта Житомирщини» на теми: «Формування позитивної мотивації учіння молодших школярів» (Лосенко В.І., вчитель початкових класів); «Адаптація першокласників до навчання в школі» (Ковшуненко І.В., вчитель початкових класів).

Робота Амерханян С.В., директора школи, на тему: «Роль керівника навчального закладу в організації інноваційнї діяльності» надрукована в збірнику матеріалів конференції при Житомирському ОІППО за 2016 р.

Окрім того вчитель початкових класів Ковшуненко І.В. стала переможцем міського етапу конкурсу «Вчитель року - 2016».

Одним із напрямків методичної роботи є постійне підвищення професійного, загальнокультурного та загальноосвітнього рівня педагогічних працівників. Забезпечується безперервність освіти педкадрів, підвищення їхньої кваліфікації і педагогічної майстерності шляхом організації самоосвіти, участі в міських та обласних семінарах, в Інтернет - вебінарах. В рамках роботи міських МО вчителі української мови та літератури Амерханян С.В. та Степаненко С.П.,вчитель фізичної культури Шило С.М., вчителі початкових класів Лосенко В.І. та Ковшуненко І.В., вчитель географії Марущак С.М.,вчитель математики Васянович Н.І. представили відкриті уроки для вчителів міста.

  • школі у 2016-2017 н.р. було організовано роботу трьох шкільних методичних об’єднань: вчителів суспільно-гуманітарного циклу (кер. Степаненко С.П.); вчителів природничо-математичного циклу (кер. Васянович Н.І..); вчителів початкових класів та вихователів ГПД (кер. Лосенко В.І.). Робота методичних об’єднань була продуктивною. Так в поточному навчальному році було проаналізовано вирішення проблемних питань попередніх п’яти років. Вивчено нормативні документи на початку навчального року, опрацьовано пояснювальні записки до програм, організовано роботу зі здібними та обдарованими дітьми по підготовці до олімпіад та конкурсів. Протягом навчального року на базі школи проведено міські методичні об’єднання вчителів української мови та літератури (вч.Амерханян С.В., Степаненко С.П.), фізичної культури (Шило С.М.), географії (Марущак С.М.), початкових класів (Лосенко В.І. та Ковшуненко І.В.).

Учні школи в позаурочний час мають можливість продовжувати розвивати свої творчі здібності, проводити доцільно і вільний час у шкільних гуртках, секціях ДЮСШ та інших творчих об’єднаннях. У відсотковому відношенні гуртковою роботою охоплено всього 88 % учнів школи:

З початку 2015 – 2016 навчального року в школі діють гуртки: «Вокальний», спортивні секції, «Вишиванка» , «Технічної творчості», «Історичний», «Народознавства»; від центру дитячої творчості - «Сувенір» і від ЦНТТ - «Шаховий»; від ДЮСШ – спортивна секція футболу.

  • гурткової діяльності стали призові місця: у міських конкурсах та фестивалях з декоративно-прикладного мистецтва - гуртківці «Сувеніру», «Технічної творчості» та «Спортивні ігри» зайняли 5 третіх , 6 других та 5 перших місць; два перших місця , друге і третє місця в обласних конкурсах з декоративно-прикладного мистецтва. В ІІ півріччі активізувалась робота вокального гуртка під керівництвом Вовк М.Ю. і, в результаті міського конкурсу-огляду художньої самодіяльності ми зайняли одне перше місце та два других і достойно представили найбільший хоровий колектив серед шкільних хорів (62 учня) на міському підсумковому святі. Всього в різноманітних творчих конкурсах міського і обласного рівня прийняли участь 69 учнів. А до шкільних творчих проектів (виставки, ярмарки, звіти агітколективів, акції і т.д.) були залучені всі учні школи.

(слайд № 5 - Педагогічний колектив)

 

Розпорядча діяльність керівника закладу освіти полягає у підготовці педагогічних рад, яких проведено за навчальний рік – 4, нарад при директорі - 12. Протягом 2016-2017 н.р. було видано 85 наказів з кадрових питань та 157 наказів щодо організації навчально-виховного процесу. З них підготовлено 115 розпорядчих наказів та 42 аналітичних за результатами внутрішкільного контролю. Зі всіма наказами ознайомлені працівники школи, їх зміст обговорювався відповідно плану роботи школи на нарадах при директорі , при заступниках директора з ВР та НВР, методичних оперативках, педагогічних радах. З метою більш широкого висвітлення роботи навчального закладу створено сайт школи на якому розміщується поточна інформація, оголошення, фоторепортажі з виховних заходів тощо.

Окрім того, із серпня 2015 року отримано 316 номерів вхідної документації ( з них безпосередньо відписано на контроль та до виконання заступнику директора з НВР, - 70, заступнику з ВР, Вождай М.А. – 120 , завгоспу, Сущенко Н.М. - 27). Підготовлено листів, повідомлень - 136.

На засіданнях педагогічних рад розглядались важливі питання життєдіяльності навчального закладу:

 аналіз діяльності педагогічного колективу за 2015-2016 н. рік та визначення завдань на 2016-2017 н.р.;

 адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі;

 про виконання Закону України «Про загальну середню освіту»;

 про проведення атестації педагогічних працівників;

 про організацію національно-патріотичного виховання;

 про роботу педагогічного колективу з охорони дитинства;

 про підсумки роботи педагогічного колективу школи над проблемною темою «Формування компетентнісної соціально адаптованої особистості шляхом впровадження інноваційних технологій »;

 про реалізацію Комплексно-цільової програми виявлення серед учнів обдарованої молоді «Пошук. Талант. Творчість» на 2016-2021 роки;

 про реалізацію функції виховання класними керівниками щодо керування процесом соціалізації особистості;

 про проведення право вихованої роботи у школі;

 творчі звіти вчителів;

 про організацію та проведення МПК під час уроків фізичної культури;

 про стан роботи педагогічного колективу з охорони праці та техніки безпеки під час навчально-виховного процесу;

 про організацію ДПА та інші.

Забезпечення умов для розвитку загальної культури художньо-естетичної освіченості, духовного збагачення учнів, розширення їх світогляду здійснюється шляхом впровадження шкільних програм: «Концепції родинного виховання» (Створення школи-родини), Програми виховної роботи щодо формування життєвих компетентностей соціально-адаптованої особистості з 2008 року, Програми «Здоров’я».

В школі сплановано і виконуються організаційно-практичні заходи щодо виконання вимог Національної програми “Діти України» та комплексної програми “Фізичне виховання – здоров’я нації”.

(слайд № 7 Спортивне життя школи)

Роботу з фізичного виховання підростаючого покоління проводить вчитель фізичної культури Шило С.М.. Сергій Миколайович формує фізичну досконалість і витримки, спритність, вміння і бажання виступати в змаганнях, виховує почуття відповідальності.

Останнім часом, враховуючи стан здоров’я учнів школи зокрема та здоров’я нації в цілому, одним з провідних напрямків діяльності Малинської загальноосвітньої школи № 5 І-ІІІ ступенів стало створення сприятливих умов для розвитку і виховання особистості школяра з високою культурою здоров’я, здатної формувати свій життєвий досвід на основі моральних цінностей українського народу та людства в цілому. Програма реалізовувалась в напрямку профілактики шкідливих звичок через наступні заходи: «День здоров’я», тиждень фізкультури та спорту, еколого-валеологічний місячник, проходять шкільна спартакіада.У фойє школи розміщено профілактичний стенд «Здоров’я у твоїх руках» для постійного оновлення якого розроблено та затверджено план. Затверджені та реалізуються «Заходи щодо захисту моральних засад та утвердження здорового способу життя неповнолітніх», «Заходи на виконання Державної цільової соціальної програми щодо запобігання тютюнокуріння серед дітей, учнівської молоді», видано наказ «Про заборону тютюнопаління в навчальному закладі та виконання заходів щодо профілактики вживання тютюнових виробів». Періодично здійснюється рейд-перевірка «Антитютюн».

Учні школи приймали участь у міських, регіональних, шкільних спортивних змаганнях і вибороли протягом року три третіх місця, вісім других місць та два перших місця в командних та індивідуальних змаганнях (15 призових місць протягом року). Команда школи показала достойний результат у військово-патріотичній грі «Джура». В цілому, до спортивних заходів було залучено близько 120 учнів школи.

  • № 8 Загальношкільні заходи, гурткова робота, свято талантів)

З нетерпінням учні чекають на загальношкільні заходи. Це, звичайно, День Знань, Новорічні свята, День святого Валентина, родинне свято «Таланти нашої школи», які є постійними супутниками шкільного життя.

У цьому навчальному році були організовані: 4 виставки творчих робіт з декоративно-прикладного мистецтва, конкурс на кращу годівничку, осінній ярмарок, на якому учні мали змогу запропонувати домашню випічку,зроблені власноруч сувеніри, проведений конкурс дитячого малюнку на асфальті «Під мирним небом на Землі», цікавим вийшов вечір для старшокласників до Дня Святого Валентина. Серед 7-11 класів пройшов конкурс агітколективів «За здоровий спосіб життя». Серед учнів початкової школи пройшов конкурс на кращого читця віршів про Україну, серед учнів 5-11 класів на кращого читця поезій Т.Г.Шевченка та на кращу власну поезію про Україну. Всі ці заходи були підготовлені на досить високому рівні. Можна говорити про те, що всі 100% учнів школи були залучені до участі та організації виховних заходів.

Учнівське самоврядування у поточному навчальному році продовжило свою роботу. Було проведено конференцію, обрано президента школи та Кабінет Міністрів, поновлено склад активу. У дні співпраці країни ШАНС (старша школа) з країною Квітковою (молодша школа) активісти самоврядування провели вікторину «У світі казок», майстер-клас з виготовлення годівничок, виховну бесіду «Твій домашній улюбленець», розважальні фізкультхвилинки і цікаві ігри. У цьому навчальному році продовжено роботу шкільного пресцентру, перед яким стояли завдання : організувати вчасний випуск стінгазет, випуск шкільної газети «ШАНС» та вернісажу малюнків, щодо кожного місячника, інформувати про найважливіші події в житті школи.

Робота учнівського самоврядування оцінювалася по рейтинговій системі, а результати постійно висвітлювалась на стендах, тому класні колективи мали можливість спостерігати за своїми успіхами і невдачами.

В ході свята талантів, яке проходить сьогодні індивідуально було відзначено подяками, грамотами та дипломами різного ступеня 63 дітей та оголошено подяки 8 вчителям. Також солодким призом та грамотою був відзначений спортивний клас року – 9 клас, кращі класи учнівського самоврядування з молодшої та основної школи відповідно 1 та 8 клас..

 

На початок 2015-2016 навчального року у школі було оформлені всі необхідні акти дозволу на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, дозвіл СЕС на експлуатацію харчоблоку та школи в цілому. В посадовій інструкції працівників школи внесено блок питань з техніки безпеки та охорони праці. В школі є всі необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажу з питань охорони праці працівників та учнів школи, ведуться журнали з обліку нещасних випадків. Протягом 2015-2016 навчального року стався 1 нещасний випадок під час навчально-виховного процесу ( під час проведення тренування з баскетболу).

(Слайд №9 «Місячники з охорони життя та здоров’я», команда ДЮП, ЮІР)

У школі розроблено ряд інструкцій з правил поведінки учнів у громадських місцях, побуті, з дотримання правил протипожежної безпеки, з попередження нещасних випадків. Питання з безпеки життєдіяльності учнів обговорювались на класних та загальношкільних батьківських зборах. Протягом року проведено профілактичні місячники та тижні: тиждень безпеки руху і попередження дитячого травматизму , місячник «Увага! Діти на дорозі!» , місячник знань дітьми правил безпеки життєдіяльності ; тиждень цивільного захисту , День цивільного захисту , щомісяця проводиться єдиний День пожежної безпеки.

Протягом 2016-2017 навчального року у закладі освіти було видано 44 накази різного спрямування щодо безпечної організації навчально-виховного процесу у школі.

Питання охорони праці та безпеки життєдіяльності слухались на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорі та заступниках директора.

У школі створено раду школи та піклувальну раду, члени яких є активними учасниками загальношкільних виховних заходів, частими гостями на засіданнях шкільного парламенту, загальношкільних робочих лінійках, приймають участь у роботі комісій шкільного парламенту.

Значну увагу в організації своєї управлінської діяльності звертаю на планування роботи як своєї, так і заступників, бо саме від них залежить у своїй більшості чітка організація навчально-виховного процесу та виконання намічених планів.

Щотижнево проводяться апаратні наради, на яких аналізується виконання посадових обов’язків, плану роботи школи, підбиваються підсумки зробленого, з’ясовуються причини порушень термінів виконання планів, розпоряджень, збору та подання інформації, аналізується виконання особистих тижневих планів заступників директора, педагога-організатора, практичного психолога, завгоспа. Щомісячно проводяться наради при директорі та заступниках директора з навчально-виховної та виховної роботи, де слухаються питання організації навчально-виховного процесу, дотримання правил внутрішкільного трудового розпорядку, забезпечення умов безпечної праці, виконання посадових обов’язків, результати перевірок внутрішкільного контролю та розглядаються інструктивно-методичні листи та розпорядження вищих органів управління освітою.

В обов’язки директора школи входить і проведення індивідуальної роботи з вчителями, батьками, учнями. За офіційною статистикою, протягом року не зареєстровано скарг, а поодинокі конфліктні ситуації, які виникали протягом року, вдавалося залагодити у процесі роботи.

  • відповідальності, яку несе директор за організацію навчально-виховного процесу, він є ще й господарником. Тому щоденно розпочинаю свою роботу із зустрічей із завгоспом, при яких визначаються основні проблеми, які виникають у школі на конкретний день і вимагають негайного вирішення. Добре розуміючи, що порядок у домі розпочинається з чистоти постійно тримаю на контролі питання санітарного стану та естетичного вигляду коридорів, навчальних кабінетів, пришкільної території. Хотілося б подякувати сьогодні техпрацівникам і двірнику школи за сумлінне ставлення до своїх обов’язків.

 

  • і в попередні роки недостатньо бюджетних коштів виділяється на матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу та на повсякденні клопоти. При підготовці школи до початку 2016-2017 навчального року за кошторисні призначення відділу освіти було куплено класні журнали та іншу документацію частково відремонтовано підлогу спортивного залу, проведені ремонтні роботи системи опалення, встановлено 7 металопластикових вікон на загальну суму 35 тис.744 грн.. Дякуючи батьківським комітетам та піклувальній раді на поточний ремонт класів та шкільного приміщення було використано 9550 грн., окрім того батьківськими комітетами 2, 3-А та 3-Б класів встановлено пластикові вікна на загальну суму 18 тис.грн. Дякуючи батьківським фондам класів школа була забезпечена миючими засобами, лампочками та іншими господарчими засобами протягом навчального року на суму 3050 грн. Окрім того, із загальношкільного благодійного фонду використано 5000 гривень на придбання гардинного полотна на коридори та хол та виконання косметичного ремонту в ході підготовки до обласного семінару. Протягом навчального року міським відділом освіти, батьками та учнями поповнено бібліотечний фонд на суму 5983 грн. На даний час для підготовки школи до нового 2017-2018 навчального року встановлено 4 металопластикових вікон у 3-х класах за рахунок батьківських благодійних фондів на суму 12 400 грн. та за фінансової підтримки міського голови : 2 вікна у 3-х класах на суму 5768 грн., вхідні двері на суму 11250 грн. та придбано мотокосу на 5350 грн.. Для належної підготовки до роботи пришкільних таборів у 2017 році виділено бюджетних коштів на придбання іграшкового інвентарю та для господарчих потреб 1800 грн. та 300 грн.. для медикаментів.

 

 

Переглядів: 3 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: